Fotografera

Har varit dålig på att fota den senaste tiden. Orkar och vågar liksom inte släpa med mig kameran när det toksnöar eller är jätte kallt. Den är ju min dyrgrip. Men det blir ju så mycket roligare med fina bilder. Har blitt lite taggad på att fota massa nu igen. Tar nog med mig kameran ikväll då vi ska till stallet. Vad är roligare att fota än hästarna liksom?
 
Naturen är nog finast att fota men jag vet inte vad jag ska göra med de bilderna riktigt. Vill ju bara rama in allihopa och spara. Barn och hästar är ju roligast att kolla på om och om igen! Eller gamla bilder på mig själv. Det är pepp på hög nivå!
 
Vad skulle ni vilja se fler bilder på?

Mig?! Skönheten själv..

Naturbilder? Knäppte denna häromdagen då vi var ute med hästarna..
 
Lina?

Kommentarer
Postat av: Jenny Johansson

MAT! Jag vill se typ "what I eat" inlägg...gärna i videoform :-)

Svar: Ok, vi får se vad jag kan knopa ihop..
Hanna

2012-12-10 @ 14:02:01
Postat av: Nina

Håller med Jenny..väldigt gärna i videoform, länge sedan nu :)

Svar: Haha.. jag har sett gamla klipp på mig och vette fan om videobloggning är min grej:P Men jag får fundera på det då:)
Hanna

2012-12-10 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0