Fredag

Satan vilken bitter människa jag var imorse när jag skrev förra inlägget. Hatar att slösa bort tid, det är nog bland det värsta jag vet. Idag har vi haft en riktig hemmadag jag och Ballen. Han är dock väldigt trött så jag vet inte om han har någon sjuka. Jag är nästan förkyld. Det svider mellan näsan och munnen och jag hatar det med. Känns som att jag ska bli sjuk men är det inte riktigt.
 
Vi har använt ugnen hela dagen. Det är svinigt kallt här hemma. Så imorse bakade vi kladdkaka, sen gjorde vi ostchips, sen bacon och champinjoner till lunch och sen ostchips igen.
 
Snart (om två timmar) ska jag åka tilll stallet och mysa runt!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ballen? Så du lyckades ragga upp byggkillen alltså ;)

Svar: Haha Ballen är min hund. Sen var det tre byggkillar som jag pratade med så det är nog ingen sån grej skulle jag tro:)
Hanna

2012-12-07 @ 15:07:54
Postat av: Paulina

Vilket fint foto på Baltazar!

Svar: Ja, han är ju fin min vovve.
Hanna

2012-12-08 @ 02:20:14
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0