Hej

Helgen är slut och det står en vecka med mycket jobb framför mig. Helgen tillbringades förkyld i soffor, sängen och i stallet. Otroligt trött och vill helst gå och lägga mig nu. Men istället ska jag ta mig iväg och kolla på en bil. Jag vill ha en egen bil. Så himla gärna. Är sjukt less på att vara utan bil.
 
Idag har vi varit till Kilafors med Lukas så att han fick gå med i hästparaden med luciatåget. Det började med massa knas med transporten. Men Lina och jag fixade allt, snö, punka, snöhögar och oöppningsbara luckor. Lukas älskade det. Sprallig och nyfiken som han är. Han skuttade ut genom framdörren på transporten när vi kom fram haha.. Tänk så liten han är.
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0