Tjugo i tolv

Shiit vad denna dag gått fort. Myst med Sofia och Ella halva dagen. Shoppat lite. Sen hem och fixa. Är fortfarande fullständigt kaos här hemma. Blir galen att jag inte hittar mina små extra gardinstångar. Tänkte köpa nya bara för att jag inte orkar leta de gamla men 80 spänn för slarv känns inte ok så jag avstod och fick därför inte upp gardinerna idag. Julstjärnan fick jag upp. Staken fick åka till Växbo för kontroll, köpte nya lampor men den funka ändå inte. Tror att jag köpte staken för 29 kr, idag köpte jag nya lampor för 30 kr.. skulle köpt en ny stake istället.
 
Varit på viktigt möte ikväll. Åt exotisk planka och mös lite också. Baltazar och jag gick dit och sen när vi gick hem så var det så skönt så vi tog en runda runt Hedhamre och Lina också. Så himla mysigt ute nu med massa snö och kallt så man blir alldeles rosig. Blir lite kär i livet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0