Wiihooo

Mitt internet är tillbaka så nu har jag lusläst bloggar, mail och kommentarer. Fy så tråkigt livet skulle vara utan allt det här. Idag har jag varit sprudlande. Flera på jobbet har kommenterat mitt upprymda beteende och jag har skrattat så jag har fått ont i magen. Herregud vilket härligt jobb jag har.
 
Efter jobbet skulle jag tokshoppa lite snabbt. Men det gick inte så bra. Linda skulle komma med Ballen och telefonerna funkade inte. Kaos. Därför får det bli lite shopping imorgon. Ska kika efter ett par stora sköna täckbrallor också. De jag har nu är lite tajta att rida i.
 
Var i stallet ikväll. Såg fem råttor, de klättrar på väggarna och taket och ibland ramlar dom ner. Tänk vilken mardröm att få en sån inramlandes i luvan. Åhh jag döör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0