1 timme & 11 minuter

Så lång tid är det kvar tills vi har bokat bord. Jag är hungrig nu. Jag vill ha mat nu. Men om jag äter något nu så kommer jag inte att vara hungrig när vi väl ska äta. Världsliga problem är det värsta jag vet idag. Har stört mig på det mesta. Jag halkade och tänkte men jävla skit att du knappt kan hålla dig på benen. Jag har glömt att äta så jag käkade Finncrisp, det är därför jag är hungrig nu. Nilla har varit grymt skällig och dryg idag. Baltazar har lyssnat på typ var femte ord jag sagt. Disken står fortfarande odiskad. Maten åkte i golvet. Det är för jobbigt med en dag som denna idag.

Jag tog tag i mig själv och åkte till Växbo och mös med djuren!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0