Bra söndag

Imorse hade jag sovmorgon och vaknade ändå tidigt. Men sen somnade jag om vid 10 och vaknade vid 11. Promenerade till Johanna och drack te sittandes ute på en trätrapp ute i solen. Så himla härligt! Vi hade det hur bra som helst. När solen försvann tog vi en fönstershopping tur på stan sen gick vi hem hit och däckade i soffan. Blev frustrerade på Sudoku som vi spelade på Johannas telefon. Finns det något mer irriterande än att inte klara av att lösa skiten?!
Sen åkte vi på Willys som vanligt och handlade och sen hem var och en till sitt.

Katja kom en stund senare och vi kockade ihop lite tacos. Underbart gott!


Sen har vi bara umgåtts hela kvällen! För några timmar sedan kom även Ilja och Alexa så då fick vi träna engelska igen. Nu åkte de precis hem och Baltazar, Katten och jag ska bädda ner oss i sängen och ligga lite på spikmattan. Imorgon är det fullt upp med massa olika saker bla köpa skor, gå på möte, gymmet med mamma och kvällen tänker jag spendera med Katja!

Har haft en toppen söndag. Känns så himla skönt att ha så bra människor runt mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken konstig tacos! Det ändå som påminner om min är salladen, gurkan, osten och såsen :P Haha

2012-02-20 @ 11:34:08
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: Lotta

I'm with föregående talare. Vars är tacosen?? ^^

2012-02-20 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0