Dagen 28 februari 2012

Det känns som att det borde vara kväll nu. Jag har hunnit med så mycket idag. Började dagen med datortid vilket innebär mail, Tradera och bloggen en snabbis. Sen åkte jag till Johan en sväng och sedan vidare till Marie. Vi tog en långprommis med barnvagnar och hundar!





Fler bilder hittar du på Maries blogg


Sen åkte jag och hundarna vidare och mötte upp Nina och Edit för en lunch. Åt en riktigt god kycklingsallad!





Sen gick vi en promenad allihopa tillsammans med Linda och D. Super härligt väder!

Jag och hundarna åkte hem och gick ut på Långnäs en sväng och lekte. Baltazar har fått vårkänslor eller ngonting, han lyssnar lite halvt och gör lite som han vill och han skuttar runt som värsta valpen. Super gullig och inte alls lika störande som jag skulle kunna tycka. Nu ligger båda hundarna och sover på balkongen och jag sitter inne i soffan med persiennerna nere och lyssnar på bygg gubbarna som river mitt hus. Härligt irriterande vill jag lova!




Nu ska jag slappa och kanske baka lite Biskvier.. nackdelen är dock att jag kommer käka upp allihopa haha.. Och då blir det knas i magen. Undviker nog dom helt kanske. Käkat massa blåbär nu och det är ju så himla gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja, verkligen! Men det börjar ju gå mot ljusare och varmare tider nu iallafall! :)

2012-02-29 @ 08:27:58
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0