Dålig

Jag har varit så dålig idag. Solen skiner och det är underbart väder ute men själv har jag legat på sängen och försökt sova bort all smärta i min kropp. Det känns som att jag har feber och jag orkar knappt lyfta min armar. Träningen igår var för tuff för mig!

Efter min sega förmiddag har jag godkänt några ansökningar till Bollnäs Kids, svarat på en himla massa mail och paketerat Tradera paket!

Nu ska jag försöka få på mig jackan och sen åka till Malin och ta en lång promenad runt Ren. Sen måste jag besikta skrotbilen. Fya vad jag inte gillar det. Fast å andra sidan är det inte min bil så det kvittar lite om den går igenom eller inte. Gud jag sitter i soffan och vet inte ens hur jag ska ta mig upp. Tur att jag är på bra humör idag iallafall..


Kommentarer
Postat av: Malin

Va?! Men vems bil skulle du besiktiga då?

2012-02-23 @ 18:06:13
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0