God morgon

Inatt drömde jag att jag var på Tranan och var jättefull. Jag kommer ihåg att Chattis serverade mig och Linnea Teqila i stora baren. Det nästa jag kommer ihåg är att jag vaknar upp på en soffa bredvid Erik och Linda Larsson ligger en bit bort. Jag måste absolut ha någon smörja till händerna och det får jag av någon okänd som kommer och går förbi fönstret. Så underligt, vad kan den betyda tro?

Strax blir det en promenad med Baltazar, sen åker jag nog till gymmet en sväng. Har ont i mina armar, ben, rygg, rumpa och axlar efter skoteråkningen i förrgår. Jag trodde att jag hade klarat mig bra eftersom jag nästan inte hade nå ont igår. Men idag kom den som sagt. Kul att vi ska på dans ikväll haha.. Det är lite därför jag måste på gymmet och röra bort lite ont. Sen har jag ett stort blåmärke på ena sidan av ryggen där jag blev påkörd av en snowracer, men det är sånt man får ta. Chattis sa igår att jag måste inse att jag börjar bli gammal haha.. Det är så sant! Tänk när man var liten och kunde flyga fram över snön utan att göra illa sig alls.

Ha de toppen så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0