God natt

Nu blir det kväller här hemma i lyan. Är på lite bättre humör efter att ha läst lite om alla lyckade hudoperationer. Jag kommer dock aldrig att utstå smärtan som beskrivs. Mår redan lite illa av den. Men jag har ju många kilon kvar att bli av med innan det ens är dax att fundera över om jag ska överleva en operation right?!

Djuren är super gosiga ikväll och märker nog att jag är lite annorlunda ikväll. Baltazar ska alltid vara nära när jag inte mår bra och likaså Katten. Men dom är ju så himla goa! Tänk att jag har lyckats fått så fina livskamrater. Men nu kollade Baltazar på mig med där där "ska vi inte gå ut nu så vi får sova snart" blicken. Så vi ska nog ta en kort kvällsprommis och kolla utifall jag tappat telefonen här ute på gården eller vid bilen. Annars vaknar jag väll av borren imorgon igen.

Hittade en artikel http://www.newsmill.se/artikel/2012/02/13/dieter-utan-kolhydrater-kommer-leda-till-sjukdomar ni kan väll läsa den och skriva era tankar?! Jag kan ge er mina imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0