Härlig lördag

Jag har varit på skoter EM idag. Det var strålande sol men det blåste lite väl mycket ett tag. Jag kommer på mig själv att jag står och håller andan när de hoppar fram runt banan. 14-16 åringar då kunde jag inte ens kolla.. en kille kröp och ålade sig upp på skotern och sen fick någon annan köra bort hans skoter. Är lite sugen på att åka och kolla på tjejerna imorgon faktiskt. Det är ju himla spännande också, jag blir helt meddragen av alla skrik och speakern som tycker det är sviin spännande och jag fattar egentligen ingenting haha.. Den som kommer fyra kan liksom vinna?! Sen kör dom 10 MINUTER + 2 varv haha.. Skit underligt.

Ikväll ska vi mysa framför tvn och Melodifestivalen. Både Danny och Charlotte borde väll vara lite schlager? Deras nummer har kostat flera miljoner så dom ska bli spännande att se. Just nu kikar vi på Allsången från 2004, Carola är så himla bra!

Detta
äter jag ikväll med vispad grädde med lite choklad i! Vad äter ni? & Vad ska ni göra ikväll? Berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0