Hej!

Hade en bloggfri dag igår. Det är så skönt att ibland bara skita i att öppna datorn det första jag gör på morgonen och varje gång jag kommer hem. Igår hade jag en toppen dag som jag började med en promenad runt Ren med Marie, sen möte på jobbet, sen gymmet med mamma och sen var jag till Linda och mös hela kvällen.

Idag ska jag börja dagen likadant, en promenad runt Ren med Marie och kidsen. Sen ska jag käka lunch med Nina på stan. Efter det blir det troligtvis en promenad igen med hundarna. Ser fram emot en underbar dag i solen och med härligt sällskap!!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Kvalificerade vi oss till veckans umgängesschema?!

2012-02-28 @ 11:40:34
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0