Huvudvärk

Ni vet ju att jag och smärta inte fungerar? Nu har jag ont i huvudet och det är som att hela jag slutar fungera. Jag orkar inte. Jag var så glad tidigare när vi kom från badhuset att jag inte känt av klorvattnet. Men tji fick jag. Jag vågar inte äta piller heller för tänk om jag får sån där fruktansvärd magvärk som jag fick i somras när jag åt Voltaren. Då dog jag ju nästan(trodde jag).

Om jag lägger mig och sover nu som kommer jag ju inte kunna sova i natt. Om jag inte gör det så kommer jag få sitta här och lida. Jag kisar med ögonen för att skriva detta och kan inte ens kolla på skärmen mer än 3 sekunder.

Jo just det jag tänker ta en tidig blogg kväller idag och då tänkte jag att jag ska visa er de bloggar jag fortfarande läser. Jag läser verkligen inte alls många bloggar längre. Återkommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0