Jobbig lördag

Fy tusan hur jag har mått idag. Kroppen var seg som fan på gymmet och jag körde hårt som fan för att känna mig lite bättre. Sen när vi handlade så orkade jag knappt bära kassarna till bilen för armarna började skaka. Det kändes bra. Väl hemma somnade jag på sängen efter en promenad med min fina Baltazar.

Nu har jag plockat ihop lite och snart lär lägenheten vara full av folk. Känner mig inte på topp ska jag erkänna men jag är ändå glad att jag får umgås med dom bästa en ikväll efter dagen idag. Katja frågade i ett sms för flera timmar sen "Och viktigast av allt: vad ska du ha på dig?". Jag har fortfarande inte ett endaste förslag. Känner mig tjock, ful, pluffsig och mår skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0