Melodifestivalen

Detta måste vara den absolut bästa delomgången. Det fanns ju bara en riktigt dålig. Resten går ju att lyssna på på ett eller annat vis.

Jag älskade Charlotte vilket var en suprice för mig, brukade inte gilla henne förut. Lisa är ju jättebra men jag tycker inte hon ska vara i melodifestivalen, känns lite för B för henne. Danny kändes helt i ofas eller så är han sjuk kanske? Jag hade mycket högre förväntingar på honom iallafall. Hans låt låter precis som en annan men jag kan inte komma på vilken.

Lotta gillar jag, hon är så glad och lycklig att det smittar av sig. Christer tycker jag dock verkar slemmig och jag gillar inte hans röst. Lite dumt att de sjöng på Engelska. Opa Opa var ju ?? ja vad? Underlig. Hanna var ju bra, mycket disco men jag kommer inte ihåg låten så jag tror inte att den var så jättebra.

Dynazty var ju toppen!!

Men herregud hur kunde Charlotte inte ens komma med? Kvällens bästa var Sarah Dawn Finers tolkning av Hunter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0