Mitt mission idag

är att ta hand om denna underbara kille!



Vi har inte direkt några planer för dagen. Ska nog ta oss ut på något äventyr eftersom vi knappt hör vad vi tänker här hemma. Men det är rätt skönt att ha gratis vibrator massage om vi lägger oss på golvet. Till och med Ballen lägger sig i soffan och jag låter honom göra det, han tycker nog det känns obehagligt med skakningarna. Tidigare idag var vi på gymmet med Linda och Johanna, jag var väldigt seg i kroppen idag men körde 13 minuter cross, plankan och några mattövningar. Mina armar är helt döda sedan igår och min handled värker så jag vågar inte riskera att få ondare i den.

Imorgon ska vi på badhuset och mysa med förhoppningsvis Malin och Jamie. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0