Nu säger jag godnatt

Har haft en toppenkväll på jobbet, som vanligt! Älskar mitt jobb! Tiden går så fort och nu är det bara sovningen kvar av detta passet. Ligger på spikmattan och finular på vad vi ska prata om här på bloggen imorgon. Har ni några tankar och ideér? Ska tipsa er om en produkt också, det kommer upp imorgon.

Kikar lite på QX galan, har varit bra underhållning! Nu kom dock Petra Mede, jag har inte ett dyft lika humor som henne. Hon bara skriker och verkar verkligen tycka själv att hon är rolig vilket tar bort det roliga.

Såg ni på The Voice Sverige ikväll? Så snygg kille med där, men ikväll åkte han ut, undra om han hette Anderas?! Galet charmig! Sjöng underbart! Honom vill jag ha!

Nu ska Baltazar och jag mysa ner oss under täcket och sova några timmar. Min vackraste vän!






Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Hanna.Måste börja med att berömma dej för din fina blogg.Mycket inspererande.Jag tycker det är jättebra med bilder på dej hur det går frammåt(modigt).Jag har själv provat LCHF och var positiv, men tyckte inte magen mådde helt bra.Men ja ska nog prova igen och din sida ska ja följa för den va mycket inspererande.Lycka till med fortsättningen/Annica

2012-02-11 @ 09:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0