Onsdag

Det gick bra på gymmet. Vissa övningar klarade jag inte av men jag provade och kämpade som fan iallafall och det är huvudsaken. Jag kan skriva ett mer detaljerat inlägg om vad jag gjorde och inte imorgon. Var en fin karl på gymmet idag.. då känns det ännu hemskare att stå och göra övningar jag inte klarar av speciellt bra. Men övning ger färdighet?! Mina armar, smalben och nacke värker så någon nytta måste jag ha gjort idag.

Efter gymmet hämtade jag Baltazar och gick på stan och mötte upp Marie och underbara lilla Arvid!


Sen tog vi en promenad men det är svinit väder idag. Kallt, blåsigt, halt, blaskigt och bara skit tråkigt. Baltazar hoppade mellan pölarna och gillar nog inte heller det här vädret tror jag.


Rödblommig om kinderna och alldeles ofräsch var jag när jag kom hem. Det är lite kaos här hemma och jag måste fixa en tvättid, har galet mycket tvätt.

Nu sitter jag duschad i soffan och ska strax gå till jobbet. Längtar till middagen som ikväll består av parma skinka, brieost, paprika, oliver, fetaost och några blåbär och jordgubbar! Gud så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0