Rastlös

Har varit ensam hela dagen och jag blir galet rastlös av att inte ha en enda grej inplanerad. Jag har suttit på balkongen och njutit av solen en stund men det är ju ganska tråkigt att göra själv?! Jag har möblerat tillbaka soffan och önsketänkt att jag bodde i grannens lägenhet istället. Jag blir knäpp av alla kläder och djur och jag får knappt plats här hemma.

Skickade ett medelande till mamma igår och bad henne ta med mitt minneskort (som jag glömt i hennes dator) och ge mig det samtidigt som hon lämnade Ballen. När hon kommer in håller hon en sladd i handen. "Var det den här du menade?" "Öhh nä ett minnes kort!" "Jamen är det inte den här?" "Men mamma vet du inte vad ett minneskort är?" "Jo nu när du säger det sådär så vet jag, men då sitter det kvar i datorn" "Hmm okej, ja det var ju därför du skulle ta med det smarto!". Så nu sitter jag utan minneskort i detta fina väder och är uttråkad alltså.

Men nu ringer Sanna så nu ska jag prata bort lite tid!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag trodde du jobbade idag! Annars hade du mer än gärna fått leka med bråkbus..

2012-02-26 @ 18:02:57
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0