Svinkallt

Det är så kallt ute att hur mycket jag än klär på mig så fryser jag. Det är ändå bara typ minus 15 grader. Det är då det är jobbigt att ha hund. Men också helt ljuvligt. Älskar att strosa ute i snön och bara vara. Bäst är det när det snöar, så mysigt!

Ikväll när vi var påväg hem från middagen så ringde Johanna och undrade om vi ville hänga med ett varv runt sjön. Det ville vi. Det var dock svinit kallt längst ut. Men det var skönt att ventilera lite tankar. När vi var halvvägs runt så ringde Helena och frågade om vi vill hänga med ett varv runt sjön haha.. Härliga vänner!

Jag lägger mig dock med lite tungt hjärta ikväll. Men allt blir säkert toppen till slut.


Min fluffigaste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0