Är inte helt förstörd längre

Mår faktiskt riktigt bra. Nu är jag arbetslös i två veckor. Känns jättekonstigt. Vet inte vad jag ska hitta på. Min handläggare på arbetsförmedlingen tyckte att jag skulle söka jobb på ett gym och erbjuda dom kostrådgivning och träning i paket form. Det vore ju hur underligt som helst. Jag tränar ju inget själv, men det tyckte han att jag kunde lära mig. Maten är det ju lättare med. Vore en rolig utmaning men jag på ett gym som personal.. nja.

Idag ska jag åka till Växbo och mysa lite med min familj, var längesen jag var där och inte hade bråttom. 


Era frågor i mitt fina frågeinlägg var inge roliga. Men den här Andreas är någon som har lurat mig på flera tusen kronor. Det handlar enbart om pengar och känslan av att vara så jävla dum och godtrogen som jag provat på att vara iår. Så det är inte någon "spännande kille" som jag har någon typ av kontakt med. Allt är polisanmält och allt jobbigt är nu klart, men jag hatar att bli lurad och det förstör så mycket. Och Linda det är ditt fel att jag ser ut så här! Det är ditt jobb att hålla mitt face in shape.

Kommentarer
Postat av: Linda

100 kr i minuten blire då !!!!

2012-01-30 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0