Jag förtränger så bra

Vi har i flera års tid haft ett ombyggnadsjobb över huset som jag bor i, jag har ju varit iväg på lite möten och så angånede detta. Men nu hade jag så duktigt förträngt att det var i februari de skulle börja. Ja trodde inte det skulle bli nått för nåon ranne sa att det blev för dyrt. Men idag fick vi ett papper där det står att de börjar bygga i februari och att alla förråd i källaren då ska vara tömda. Jag har halva mitt liv i källaren. Man ska bära upp alla saker till sitt vindsförråd och sedan bära ner allt igen när de ska bygga om vinden. Detta är galet. För mig är det ju svin jobbigt. Tänk då hur det är för alla gamla människor som bor i mitt hus. Hur ska dom få upp alla saker på vinden. Borde dom inte börja med att bygga hissen så vi kan åka upp alla grejer och sen riva huset?? Nää jag känner bara att detta var för mycket idag, JAG ORKAR INTE!

Jag är grinig som faan idag. Vet inte riktigt varför. Ska nog ta mig en tråkig promenad och fundera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0