Barnvakt, hästvakt och Räkfrossa

Jomensåatt det är min dag. Kommer att bli en helt underbar dag. Jag kommer att få göra precis allt som jag älskar. När jag går och lägger mig kommer jag att vara trött men glad. Pojkarna har tjatat om att få rida så himla länge och allt med stallet är spännade och lockande. Idag har jag fått äran att ta hand om Linas Bronzac så att hon kan hänga med på Räkfrossa ikväll! Nils kommer att rida, Vidar kanske inte vågar. Tror att han kommer att tycka att Bronzac är lite för stor. Men vi får se. Ska bli så himla härligt! Sen hoppas jag att vi hinner med lite sol och bad innan vi måste fräscha!!
Bronzacs stallkompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0