Jag skulle ha ett nattjobb

Jag är som allra lugnast och effektivast på natten. Nyss skurade jag toaletten, alltså allt, väggar, golv, handfat. Jag önskar jag kunde göra samma sak med hela lägenheten, spola av allting med högtrycksprutan liksom, vilken dröm. Nu ska jag försöka sova. Imorgon har jag sovmorgon men sen är det fullt ös på jobbet i några dagar igen. Åhh imorgon händer det något spännande, jag uppdaterar er såklart om det blir nått..

Det känns som att jag har varit ledig hela dagen idag trots att jag slutade klockan 16 ikväll. Men sen dess har jag hunnit en hundträning i Växbo, en promenad i Växbo, en middag(ja åt dock inget men dom åt pizza), slapptid med familjen, ätit matlåda (köttfärssås utan nått till, sviingott), tagit reda på ren tvätt, tagit bort lortigtvätt, rensat hela min byrå, lagt ut säkert 30 prylar till försäljning, sålt 5 av dom, totalskurat toaletten, HITTAT mitt bankkort!!! lyckliga jag (ser du nu mamma att jag har ordning och reda haha), hittat två 100 kr refill till telefonen, trivts i min lägenhet hela kvällen och myst massor med djuren..
Normalast och normalast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0