Nöjd

Jag är så himla nöjd med att jobba i helgen. Nu slipper jag välja om jag ska ut eller inte ikväll. Det är Stadsfesten i Bollnäs i helgen. Roligt att det händer något men jag är inte alls laddad för någon utgång idag så det kvittar att jag jobbar. Imorgon skulle jag dock vilja gå på Magnus Uggla å skråla med i alla fina låtar. Jag slutar 17 och börjar 10 på söndag igen. Orkar inte. Men kanske. Man vet aldrig. Kostar 500 kronor. Jag behöver sova. Jag har levt på "sova kan man göra när man är gammal/dö för länge" haha..
 
Idag känns det som att jag har jobbat hela dagen fast jag bara jobbat sedan 16. Det är en slutkörd Hanna som ligger här nerbäddad med världens bästa, finaste, mjukaste hund.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Magnus Uggla får vi se/höra i november på Ladies Night! :) Har mathelg så jag ska till stallet vid fem imorgon ifall du vill med :)

Svar: Jaa, kul ska det bli!!
Hanna

2012-07-13 @ 23:15:53
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0