Rensar kort

& så hittade jag en gammal film där jag lagar mat. Helt galet att jag vågade lägga ut en film när jag såg ut sådär. Jag fattar inte hur tjock jag egentligen har varit. På kort kan jag ju se att jag är tjockare då än nu.. men på film blir skillnaden hundra gånger värre. Som är smäll rakt i ansiktet. Jag blir ledsen att jag lät mig bli så tjock. Jag känner ju att jag är tjock nu liksom. Herregud. Jag ser ju ut som en av de där tjocka amerikanarna som vill bli tjockast i världen.

Fattar ni vilka underbara vänner jag har som släpade runt på mig i det där skicket. Galet. Helt galet.






Kommentarer
Postat av: Nina

Men snälla Hanna, är det så du ser på andra överviktiga också?

Svar: Hur?
Hanna

2012-07-02 @ 00:13:59
Postat av: Linda

OK, så överviktiga människor ska vara tacksamma om dom har vänner som ORKAR släpa runt på sina överviktiga kompisar? För man väljer ju kompisar efter tjocklek inte efter hur dom är som människor, eller??

2012-07-05 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0