Ajkea

Jag var där igår och köpte nya knoppar och nya kuddar. I´m a white chick nu. Jag hatade allt som var vitt förut. Ville ha roliga starka färger och nu går allt här hemma i vitt, beige och lite svart. Det är ju tur att man kan ändra sig.

Vad tycker ni??

Jag råkade lägga min telefon på en hylla på Ikea också. De ropade upp det i högtalarna. Hanna Kristin Jonsson. Men vi fattade ingenting. Katja ringde på Lindas telefon och sa att de ringt upp henne från Ikea och frågat vems telefon det var. Galet. Catrin och Maud hade hört hur de ropade men eftersom vi sett så lugna och obrydda ut så sa de inget haha.. Linda Andersson hade också hört att de ropat efter mig och tänkt att det måste vara någon annan som heter likadant. Lite roligt, det är ju inte hela världen om den försvinner. Men vi hittade den igen iaf och det var ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0