Extreme makeover weightloss

Det här programmet ger mig så sjukt mycket motivation. Det ger mig även en skön tacksam känsla att jag har hittat LCHF som hjälpmedel att gå ner i vikt. De i programmet får äta typ 70 gram fisk och sen isbergssallat och gurka till. Ingen dressing och inget direkt mättande.

Men motivationen får jag genom peppningen i programmet, det mentala. Jag varken tränar eller äter som dom i programmet. Det mentala, att träna på tålamod och uthållighet är perfekt för en som mig.

Jag behöver mer utmaning har jag kommit fram till så jag kommer att prova att enbart äta mellan 12 och 20 på dagarna. Vissa kallar det fasta men det anser inte jag att det är eftersom man äter riktig mat. Så jag provar detta denna vecka. Det ska tydligen optimera viktminskningen. Jag är sugen på att gå ner några kilon igen. Har ju inte varit det på ett tag, är väldigt less på all hud som sladdrar. Men what the fuck nu skiter jag i den. Pepp pepp pepp.

Trackback
RSS 2.0