Fastan

Okidok, nu har jag provat det här med fasta i en vecka. Och det är inte min grej. Det är skit jobbigt att ha koll på tider hela tiden och att vara lite svimfärdig på förmiddagarna är skit jobbigt. Magen har även den varit i lite uppror. Så nej jag kommer inte att fortsätta. Grejen är den att det blir att jag äter mer när jag väl äter därför att jag har känt mig hungrig så länge. Så jag äter fort och för mycket, vilket gör att jag sedan mår lite halvkasst mest hela tiden antingen på grund av att jag är hungrig eller för att jag är för mätt.
 
Har svajat lite upp och ner i vikten den senaste tiden eftersom jag var i Grekland och åt massa glass mm. Men nu ligger jag på minus 40 kilo igen. Innan Spanien ska jag ha gått ner 50 kilo. Om jag så ska fasta hela den sista månaden.
 
Min favoriträtt just nu!!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Det gick jättebra så vi blev tvåa totalt i dressyr+maraton :)

Jag skulle aldrig klara av att fasta :P

Svar: Nä fast jag fastade ju inte på riktigt, jag åt ju 8 timmar om dagen. Kul att ni kom tvåa!!
Hanna

2012-06-20 @ 11:27:36
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag kan inte se dina matrecept för den kan inte hitta sidan...=(

Svar: Använder du Explorer? Blogg.se håller på att byta sever och allt är lite knas just nu. Men de ska funka när de är klara!
Hanna

2012-06-20 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0