Frågelåda

Mår mycket bättre idag, förhoppningsvis har LCHFandet gett verkan och börjar göra mig pigg igen. Ska bli riktigt roligt att se Lina tävla för första gången med Tage. Jag ska packa med mig lite LCHF käk och vara strikt hela dagen. Tänkte att eftersom jag är borta hela dagen så ger jag er chansen att fråga mig allt ni vill!

Fråga kan man alltid göra och svar brukar jag alltid ge. Så låt mig få vara en spännande person idag och fråga mig sjukt mycket!
Jag och Ella igår, Världens finaste och gosigaste bebis!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fråga: När har du tid att träffa mig och Jamie? Vi har inte setts på månader nu!

2012-06-06 @ 16:24:54
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja den hade ju varit perfekt när det är långa köer hehe :P

Nä Linda och jag ska tävla med Snuttan i helgen så det får bli nån annan gång :) Men jag har ju semester snart också! :)

Fråga: Vad har du för planer i sommar?

2012-06-06 @ 21:58:13
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: BR

har du nåt bra tips på hur man kommer igång med bra mat & träning igen efter en "dålig" period med mycket fuskande och ingen träning.. ? Har kört fast i dåliga spår och behöver verkligen inspiration (eller en spark i arslet kanske..?)



har du nån favoriträtt (behöver inte vara lchf) som du äter oftare än andra och isf vad?

2012-06-07 @ 09:36:23
Postat av: Nina

Oops, visste inte att du brukade ha frågelåda :O

Men nu ställer jag en fråga här ;)



Jag är grymt imponerad av din kropps förändring sedan du började med LCHF, förstår att du levt väldigt strikt för att uppnå ett sådant resultat.

Undrar hur mycket du tränat, hur mycket tränade du när du i början på dieten?

Vad har du fått för reaktioner från folk du inte träffat på länge, är det någon som inte känt igen dig?

Tycker du att det känns svårare att hålla dig till dieten nu när du blivit smal?



Hmm, det blev lite mer än en fråga..:D

2012-06-08 @ 09:40:31
Postat av: BR

jag har en till fråga, vet inte om du har skrivit det i bloggen förut men iaf..

Vad var det som fick dig att börja gå ner i vikt, var det nån särskild grej eller bara ren insikt?

2012-06-09 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0