Ge. Mig. Energi. & en bil

Alltså jag är på så jävla dåligt humör att ni inte kan tro. Jobbade gärnet på jobbet idag. Bakade, tvättade och tjottrade. Trött är bara förnamnet på vad jag var när jag började imorse så när jag slutade var jag typ död. DÅ skulle jag träffa min fina tjej som jag är kontaktperson till. Vi åt på MAX, det gick bra. Sen tog vi bilen och den gick upp över 100 grader igen, så troligtvis är något jävla ap helvetes förbannat skit lock sönder. Det kostar några tusen till.
 
Jag kommer hem till den här förbannade skit lägenheten och känner bara att allt är hopplöst. Vafan. Varför ska de ställa alla sina grejer på MIN balkong?? Jag hade saker på Min balkong. Men dom står nu ute i regnet och på min balkong står massa slask grejer. Undra om de räknas som mina och jag är berättigad att slänga dom?! Fast jag vill nog inte ta i dom. Jag orkar inte ens gå till sopgrejen.


 
Jag är tom på energi. Jag känner för att köpa en häst, en gård och aldrig lämna den. Bli ett fall för socialen och aldrig ta ansvar över något i mitt liv ever igen.

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Nej, du får nog inte kasta dem. Antar att ni blivit förvarnade att det kan vara stökigt och låta medan de bygger om? Men en gård med häst är väl drömmen ändå! (;

Svar: Ja men varför ska de ha alla sina grejer på MIN balkong, det finns ju massa fler balkonger att välja på. Är det för att jag är så otroligt trevlig kanske?! Det måste vara därför:P
Hanna

2012-06-26 @ 08:04:17
URL: http://malinspng.blogg.se
Postat av: Em

köp HUS!!!!! eller varför inte hyra ett hus, så härligt med friheten bara utanför dörren! en jag "känner" var lite less för att en kärring hade påpekat dom om att klippa häcken (säkerligen granne) å dom bara hiver ur sig saker utan att tänka sig för att folk kanske driver eget företag, har djur att ta hand om å är gravid oxå, jag förstår att hon jag kände blev less, därför jag inte vill bo tätt ;)minste några hundra meter emellan så är jag nöjd! haah

2012-06-28 @ 20:18:12
URL: http://www.emmachristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0