Inte glad

Jag känner mig inte glad i kroppen på något vis. Vet inte varför men det lyser även igenom på kort. Nu ska jag åka iväg och mysa lite med Ella innan jag ska iväg på grillmiddag. Är inte alls på humör för detta idag. Är inte på humör för något alls ska jag erkänna. Tror att det är lite omställningen till LCHF igen, de första dagarna är lite tunga ibland. Men jag har känt så i några dagar. Den enda gången jag är avslappnad och glad är i stallet.

Lyssnar på depp musik högt som fan också, det hjälper nog inte. Ge mig tips på sommar glada uppiggande roliga härliga toppen låtar!!


Har lagt en ganska lätt makeup och tänker ta på mig leggings och någon tjocktröja och vara ofin. Hade tänkt en sommar outfit med klänning, uppsatt hår, somrig sminkning och sandaler... men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: BATTS

så du är fin"´!

2012-06-05 @ 16:24:44
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: Lina

Tur att vi ska vara i stallet mååånga timmar imorgon då :)

2012-06-05 @ 21:10:15
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0