Jag älskar söndagar!

Alla är lediga och lite halv slappa eftersom de laddar inför en ny arbetsvecka. Idag har jag haft sovmorgon utan massa ljud från byggarna. Så skönt! Sen åkte vi och mös runt i storstallet med Bronzac och Tage. Jag provade på lite Natural Horsemanship. Så himla klurigt men spännande.
 
Sen åkte jag till byn och umgicks med familjen och hämtade upp min fina vovve. Herregud jag vet inte vad jag skulle göra utan min familj med Baltazar. Han och jag har en sån himla tur att vi har bra hundvaktare runtomkring oss.
 
Att sommaren är på god väg är ju så härligt! Idag har det varit tryckande varmt, har bara väntat på åskan hela dagen men ännu har den inte kommit. Jag har en känsla att det kommer bli en kanon sommar iår, på alla sätt och vis inte bara vädret.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är natural horsmenship?!

2012-06-10 @ 22:00:21
URL: http://Malinspng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0