Så himla lyckligt lottad.

Jag blir alldeles glad av att jag har det så himla bra som jag har det. Min kropp funkar, mitt liv rullar på, min omgivning ger mig massor med energi och ändå gnäller jag ibland. Det är helt sjukt hur jag är funtad. Jag känner för att bara skrika ut en massa tyckande och tänkande om massa saker. Enbart negativa saker som barn på flygplan, idiotiska bilister, puckade hundägare, skugga, lastbilar, E-ämnen bland annat. Men nu fokuserar vi på det underbara i mitt liv. En dag i mina skor..
Nils och Vidar har blitt med kanin

Vidar lite för stor för bilen

Rista har blitt stor flicka nu


Baltazar lycklig att få hälsa på mormor och morfar och jag fick grillat!

Kvällen slutade hos Linda, hennes föräldrar bor så himla mysigt!

Har även varit på hästtävling idag men det blir ett helt eget inlägg. Lina och Tage var så bra! Kommer inte att svara på frågorna förrän det är minst 10. Jag fattar inte, ni ställer ofta frågor i var och varannat inlägg och när jag väl gör ett pinsamt "Fråge inlägg" så frågar ni inte alls. Jag kan liksom inte alltid ha svarar på kommentar inlägg heller. Jag tycker att det är roligt att ni frågar saker så gör det gärna på Frågelådan inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0