Skönt trött

Igår skrev jag in allt jag kommer att jobba i sommar. Det är mycket. Jag kommer ju börja på C schema nu när hon går hem och är mamma ledig och sen har jag tagit på mig några extra pass så att allting går ihop. Ska bli skönt att ha en riktig lön igen. Jag ska spara, spara, spara OCH slösa!!

Idag när jag slutade åkte jag direkt och hämtade Baltazar hos mamma och sen till stallet. Vi blev kvar där hela dagen. Så himla skönt, så kravlöst, så avslappnande, så lugnt men ändå full fart, jag blir glad inifrån.

Efter stallet åkte jag till byn och fick oxfilé till middag! Det är 28 år sedan mina föräldrar gifte sig! Stort grattis till dom! Jag somnade i soffan efter maten och sov över min tvättid. Jag bjöd på efterrätt, köpt kladdkaka. Som inte jag åt av såklart. Men mormor och morfar kom upp och fikade lite. Nu är jag hemma igen och ska strax hoppa in i duschen och sen sova!

Min nya somriga tavla, fin va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0