Stallet

Jag har beslutat mig för att skriva lite mindre om hästar på min blogg. Jag har ju egentligen inget direkt syfte med de inläggen. Men jag vill bara att ni ska få samma härliga känsla som mig. Det är därför jag har pepprat er med stall och häst bilder. Nu kommer jag att fokusera på mitt andra liv ett tag framöver får se hur det går.

Men ni ska veta att jag älskar stallet precis lika mycket fortfarande. Här är några bilder från ikväll.






Andra stallet





Det var några rådjur på besök i hagen som hästarna tyckte var lite spännande.

Kommentarer
Postat av: Nina

Din blogg har blivit som min bibel sedan jag hittade den :D Jag har kört LCHF i fyra veckor och tycker det går bra och jag känner att kroppen mår så mycket bättre. MEN jag har massor av funderingar och frågor,

hoppas att du har lust att svara?

Idag köpte jag Low carb bröd från carbzone, vad tycker du om sånt bröd är det okej att äta det eller inte?

Var köper du fiberhusk?

Läste att du äter tre gånger per dag och att man ska äta så när man går på den här dieten, läste i en annan blogg att en del klarar sig med att äta en gång per dag,blir lite förvirrad..

Ja det här var ju lite andra frågor än vad ditt inlägg handlade om, hoppas det är okej?

2012-06-05 @ 01:15:40
Postat av: Malin

Jag gillar egentligen stall-inläggen, men de gör mig satans avis ;)

Hoppas Ninas frågor får eget inlägg, core intressant! :)

2012-06-05 @ 06:44:47
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0