Tom

Jag är helt tom, avstängd. Inte taggad på någonting. Skit tråkigt. Till och med en hel dag med hästarna imorgon känns sådär. Klart att jag längtas lite men inte alls så mycket som jag borde. Hoppas jag vaknar till mitt vanliga jag imorgon. Hatar att vara såhär känslodöd. Känner liksom ingeting. Är inte glad, ledsen, sur, arg, pigg, trött, allert, seg.. jag är ingenting.



Kvällsfika. Provade den såkallade LCHF glassen. Som inte alls är LCHF och som smakar stevia. Sött sött sött. Bismak. Trökigt. Smörkola var okej. Vanilj hemsk. Choklad nästan okej. Kommer inte att köpa dom igen. Det sticker i min mun efteråt. Jag mår dåligt av tanken att det är massa cancerframkallande skit där i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0