Trött tjej

Kroppen flubbar och hjärnan bubblar. Kan inte tänka idag alls. Ögonen känns uppsvullna och jag orkar ingenting. DDet är sockrets inverkan på mig. Åt ju inte bra i Grekland och har även käkat skit här hemma. Men nu är det slut på det och jag vet att jag kommer vakna med en sjuk huvudvärk imorgon. Men i övermorgon beräknar jag att jag ska vara pigg och osvullen igen.

Ska snart ta en promenad i regnet med den bästa i världen. Idag har jag trots min trötthet rensat garderoben igen och fyllt en hel IKEA kasse med kläder jag ska sälja. Efter promenaden väntar en förråds rensning. Allt ska bort. Känner mig gladare efter att jag har rensat. Tänk vad mycket kläder jag äger som jag har använt typ 2-3 gånger och som sen bara ligger och skräpar. Nä här ska tjänas pengar och för dom ska jag unna mig en ny telefon. Skatte pengarna kommer ju också snart men jag tänkte spara dom och se till att sälja massa stuff istället. Lite miljövänligt tänk!! Vissa sopsorterar och vissa säljer halva sitt bohag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar ditt miljötänk! :) Och alltid finns det de med sämre ekonomi som blir glada av billigt! :)

2012-06-04 @ 07:18:41
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0