Allergi redan?

Är det möjligt att pollen redan kommit till Bollnäs? Mitt öga beteer sig som om det vore så iallafall. Hoppas det går över fort iår.



Idag har vi i Baltazars värld haft världens tråkigaste dag. Vi har bil tränat. Hoppat ur och i bilen tills dess att han hoppat in i buren själcmant och inte in på golvet. Han gillar inte buren och jag förstår inte varför. Men idag har vi lärt oss att ju mer tjat desto bättre går det.


Snart ska jag springa iväg på bio. Kvarteret skatan åker någonstans. Har ni sett den? Var den bra? Lagade svingod fläskkotlett idag. Har en hel orm så jag klarar mig tills imorgon kväll har jag tänkt. Hmm.. råkade klicka hem en kamera idag också. Vill ju ha en egen bra nu när det blir vår och massa skoj! Det värsta är att jag är sugen på att köp allt. Ska visa er senare ikväll allt jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är allergi, sälgen blommar bl.a. good luck

2012-03-21 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0