Fina Lee

Om jag skaffade en stor hund och jag visste att den skulle bli som Lee så skulle jag inte tveka. Han är så himla mysig och kontaktsökande. Han är väldigt speciell och tar mycket plats. Jag var hundvakt igår när Mike var iväg och tävlade och fick en pinne. Vi hade fart hela dagen! Lee är med på allt!

Baltazar blir lite annorlunda när vi har med en annan hund. Han tror att han kan komma undan grejer för att jag kanske hade missat att se det, han smyger gärna iväg på promenader och skäller ingenting, men inomhus skäller dom båda två vilket inte alls är bra. Jag tror Baltazar ser Lee lite som en storebor som skyddar oss.

Lee är så charmig och goo så det finns inte!





Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Jaha hmm... Lina? Vad heter hon i efternamn och vad heter hennes häst?

Ja Linda och Donathello sladdade omkull i ridhuset en gång :P



Fin och mysig hund :)

2012-03-19 @ 21:48:21
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0