Jag köpte en bil och jag sålde en bil

Känns som en bra dag men jag har varit på språng typ hela dagen så jag har missat bloggen lite. Imorgon blir det jobb ett dygn så då blir det återigen lite dåligt. Men what a heel jag har snart gått ner 40 kilo mina vänner! Har ju stått stilla hur länge som helst men idag då stod vågen på minus 39,9 kilogram! Det är nära!!

Jo tillbaka till bilarna då.. Jag sålde den lila audin och köpte en liten pärla! Ni får se en bild någon dag snart, jag lovar!! Känner mig grymt nöjd. Känner mig inte ens fattig som jag trodde att jag skulle göra. Jag hoppas det kommer att fungera och bli min bäste vän i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Grattis till nya bilen! (:

2012-03-24 @ 12:00:51
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0