Kväller

Himmel och pannkaka vad jag är trött ikväll. Sitter i soffan och kollar på Criminal Minds nu men orkar knappt hålla fokus på handlingen. Då är det illa för detta är det bästa program jag vet.

Jag är så lycklig att Baltazar är min. Ni kan inte förstå hur underbar han är. Jag varnar alltid, "han kan bitas", "han gillar inte att du tar han på rumpan", "Han är inte så social". Men alla älskar honom. Idag total charmade han först Mille i lekparken. Sen ikväll på årsmötet så hittade han flera stycken som bara säger rakt ut vilken underbart härlig hund han är. Det gör mig stolt. För när jag fick honom skulle han inte ha pratat med någon och så var han super spattig. 

Imorgon ska jag nog äta lite ikke LCHF vänligt. Undra vad jag ska välja. Har ni sett den här glassen eller? Har ni provat den? Jag vågar nog inte haha..

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan inte annat än hålla med! Blir ju så mycket roligare med nya, fräscha och snygga foton! :)

2012-03-15 @ 23:40:13
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mäh, gud vilken ball glass! Har du smakat den än?

Recension krävs isf! ;)

2012-03-16 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0