Måndag

Jag har hela dagen känt det som att det vore fredag. En skön känsla men lite tråkig att ingen annan är ledig. Johanna var ledig så henne träffade jag en sväng. Var på Dollar och shoppade lite trams. Bilen strulade så jag trodde att vi skulle få gå hem. Samma sak när vi skulle hem från Willys sen. Hatar att inte kunna lita på att bilen startar när jag vill.

Har känt det lite som att jag ska bli sjuk idag och det vill jag verkligen inte. Det kanske berodde på att vi var ute i blåsten tidigare idag och den snirklade sig in överallt så jag fick ta ett bad för att bli varm igen. Baltazar höll på att blåsa iväg i alla virvlar!



Köpte mycket ordentlig mat idag och lagade även lite riktig mat för en gång skull. Brukar ju vara så himla lat och äta typ ost och fil. Men idag blev det flsk och blomkålsmos med persiljesmör! Underbart gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0