NU är det slut på lallandet

Shit vad jag har blitt slapp med maten. Jag lagar nästintill aldrig gratänger längre och omelett och ägg var det veckor sedan jag åt. Så vad äter jag?


Ja de senate två veckorna har det blitt..
* Ost i alla de sorter och smaker
* Yoghurt med bär och nötter
* Smootie
* Paprika
* Stekta champinjoner

Måste börja äta riktigt igen. Det är med plockmat är lite lalligt. Men jag mår bra och det är såklart viktigast!

Men nu ska jag neråt i vikt. Funderar på några veckors träningsuppehåll så att jag kan gå ner i vikt. Men vil ju ändå träna musklerna. Är det någon som VERKLIGEN VET att huden drar ihop sig bättre om man tränar? Funkar det inte lika bra med massage? Då ökar ju också cirkulationen liksom..

Tror ni att jag ser fram emot sommaren?!



Hmm.. nja jag kan inte bestämma mig. Trivs ganska bra med att gömma mig i mina kläder för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0