Trött

Jag är så trött nu och jag brukar inte vara trött före tolv iallafall. Har varit mycket för huvudet idag och jag är inte van att sitta på möten. Hundarna skötte sig faktiskt över förväntan idag. Nilla blev lite pipig på sista mötet men alla ville ju kela och klappa och då blir det lite klurigt med henne. Baltazar är verkligen den perfekta hunden! Tänk att han är min!!

Nu är det Big Brother och bubbelvatten. Hundarna har redan däckat och Katten vill ha lite keltid. Spikmattan ligger redo och nu ska jag smacka ihop denna tidskrävande maskin och vila mina tankar.

Mitt hår är svart! Jag TONADE det askblont, what the fuck is up with my hair? Det blir liksom den färgen det vill inte det jag vill och inte det som står på förpackningen. Blir galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0