Annorlunda vecka

Hej alla fina! Den här veckan kommer att bli lite annorlunda på bloggen(och i livet också om jag ska vara ärlig:)). Jag kommer varje dag att skriva ett LCHF inspirerat inlägg. Mycket om mat, vad jag rekommenderar, tips och råd. Jag är så himla taggad till LCHF, förstår ni ens hur mycket det har förändrat min kropp, min själ, mitt liv?! Galet mycket. Det är helt fantastiskt och jag blir lika lycklig varje gång någon säger att de läst min blogg och börjat med LCHF eller bara säger ändå att de börjat.

Ni är min inspiration och ibland jag eran! Därför tänkte jag pumpa er med LCHF snack denna vecka. Även om jag kanske inte kommer att leva som jag lär alla gånger.

Kommentarer
Postat av: Östersund

Yaaay...äntligen! Började bli less på alla hästinlägg! Fast jag har roat mig med att läsa dina gamla Lchf inlägg så det har inte gått nån större nöd på mig! Kul med lite nytt dock! Saknar dina "receptbilder".. Hoppas sommarvärmen nått er också!

2012-05-24 @ 08:43:06
Postat av: Lilldjupa

Ska du blogga det från grekland? Himla kul isf att se vad du äter när du är på semester (:

2012-05-24 @ 10:46:07
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Lilldjupa

förresten, håller med Östersund, inte för att jag inte gillar inläggen men för att jag blir så fruktansvärt avundsjuk och inte får vi följa med och du har aldrig tid för annat än hästar nuförtiden! :P

grining och klängig med surläppen Men vi då?? bitterfitta

2012-05-24 @ 10:47:33
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Lilldjupa

men, va? Skulle vara sådana här * där det är fet text, inte fet text. Alltså. Jag menade att JAG beter mig som en bitterfitta!

2012-05-24 @ 10:48:33
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0