Fail

Alltså gårdagen var en KATASTROF i mat väg. Jag åt några valnötter men annars ingenting förrän klockan 20 på kvällen och då åt jag en snutt kladdkaka som Lina hade i en burk i bilen haha.. Det var alldeles innan vi skulle ut med de sista hästarna och jag ville ju inte svimma eller så. Jag är så jävla oplanerad och osmart i matväg just nu. Jag orkar liksom inte ta tag i det. Därför undviker jag att äta om jag måste äta själv. Jag måste sluta med detta. Jag är inte alls lika arg på mig själv för att jag åt kladdkaka som jag är för att jag inte åt någonting annat överhuvudtaget igår. Det är så dumt. Korkat. Idiotiskt. Jag måste komma igång med maten nu igen. Det är galet att inte behöva äta på hela dagen. Jag är alltså inte hungrig. Om jag vore hungrig så vore det ju toppen och skit enkelt.

Jag vill vara hungrig och jag vill ha en inneboende som kan äta tillsammans med mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte bra det där. När du äter sådär lite så ställer kroppen in sig på svält och roffar åt dig allt den kan när du äter, du går alltså inte ner i vikt. Jag äter sex gånger om dagen nu och det är skitjobbigt, är heller nästan aldrig hungrig, men vet att om jag inte äter blir jag illamående. Gör storkok av nånting och frys in som du kan ta med när du ska nånstans.

2012-05-17 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0