Fixar kväll

Jag gillar nog regnet. Jag får så mycket gjort när regnet porlar utanför fönstret. Ikväll kom jag hem vid halv nio och var inte alls sugen på att laga mat. Så jag tänkte att om jag bakar en kladdkaka så får jag ju i mig något iaf. Sagt och gjort. Men och det är ett stort men. Den var inte god. Smakar ägg, som allt annat inom LCHF. Så tråkigt. Tydligen ska den vara godare kall så jag sparar den till imorgon får se om den är ätbar då. Under tiden kakan var i ugnen började jag röja i köket, diska är inte min grej men ikväll gick det skitbra och nu är allt rent och fint!

Sen slängde jag ihop en Tjockpannkaka med en förpackning marinerad fetaost och en burk tonfisk. Så gott. Så enkelt. Så nu har jag ätit två gånger idag. Så jag får äta nått mer sen innan jag går och lägger mig.

Nu är det bara tvätten kvar.. dö trist!


Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det mysigt med regn!! :) Just kommit hem ifrån en härlig promenad med grabbarna grus. Hus mysigt som helst!!

2012-05-10 @ 23:06:39
Postat av: Sara

Testa kladdkakan som Katrin Z har i sin bok, mycket chokladig i smaken tycker jag. :)

2012-05-11 @ 10:33:22
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Em

skönt få lite saker gjort! :) jag städade övervåningen igår kväll jag oxå imorrn är det undervåningens tur.. tråkigt!

2012-05-11 @ 22:26:16
URL: http://emmachristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0