Magsjukan kom och då passar jag på..

.. att fuska med lite frukt.

Jag och syrran fixade en frys till Kvinnojouren imorse, tungt men det gick. Snälla syrran kom ner med morfars släpvagn. Sen åkte jag och Baltazar till Lina och tittade på en NH film i några timmar. Sen var det stallet som gällde, hästarna skulle verkas. När jag var i stallet kände jag att jag började må lite konstigt. Men unghästen fick ha en tång i överläppen och jag är lite för känslig mot sånt. Även om fast jag vet att det är det enda rätta så tycker jag att det är lite obehagligt. Så jag tänkte att det var därför.

Men sen så tog jag en promenad och kolla till Baltazar och då mådde jag bra igen. Sen gick jag in i stallet och den konstiga känslan i kroppen kom tillbaka. Så jag tänkte att det är lika bra att jag åker hem och fixar iordning mig för en eftermiddag med Johanna och sen bio med E. Men när jag satte mig i bilen kände jag mig lite kallsvettig och mådde lite skumt. Kände mig lite illamående och när kom hem så kräktes jag en gång. Sen har jag mått bra. Så nu ska jag klura på hur jag ska hålla mig ifrån människor i minst 48 timmar!!

Kommentarer
Postat av: Linnea nylander

krya på dig :) kramar

2012-05-09 @ 21:15:14
URL: http://firestars.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Nä jag hade ju fullt upp med att ta bilder själv :P

Oh no! Inte magsjukan! Krya på dej :)

2012-05-09 @ 22:09:11
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0